Gå til hovedindholdet
Læring, glæde, tryghed og trivsel
Læring, glæde, tryghed og trivsel
Aula Menu
Logo
login
MENU
Aula_close
Layer 1
Læring, glæde, tryghed og trivsel
Forside
Kontakt
Skolens kontor
Skolens ledelse
SFO
Skolevejleder
Sundhedsplejerske
Familiebehandler
Skolepsykolog
Webtilgængelighed
Vores skole
Fakta om skolen
Skolens elevtal
Skolens kalender 24/25
Kvalitetssamtale
Ordensregler
Værdigrundlag
Ferieplan
Kontaktforældre
Gamle eksamensbeviser
Samarbejdspartnere
Børneinstitutioner
Ung Odense
SSP Odense
Odense Musikskole
Sundhedsplejens tilbud
Praktikbeskrivelse lærerstuderende
Undervisning
Fælles mål
Undervisningsmiljø-vurdering
Mobiletik / sociale netværk
God omgangstone
Ordensregler
Trivsels-og-antimobbepolitik
Skolebestyrelsen
Skolebestyrelsens medlemmer
Hunderupskolens principper
1. Princip for undervisningens organisering
2. Princip om skolens arbejde med elevernes udvikling i skolens faglige og sociale fællesskaber
3. Princip om adgangen til at opfylde undervisningspligten ved at deltage i undervisningen i den kommunale musikskole eller ved eliteidrætsudøvelse i en idrætsforening, jf. § 33, stk. 9.
4. Princip om samarbejdet mellem skole og hjem, og om skolens og forældrenes ansvar i samarbejdet
5. Princip om underretning af hjemmene om elevernes udbytte af undervisningen
6. Princip om arbejdets fordeling blandt det undervisende personale.
7. Princip om fællesarrangementer for eleverne i skoletiden, lejrskoleophold, udsendelse i praktik m.v.
8. Princip om skolefritidsordningens virksomhed
9. Princip om anvendelse af digitale medier
10. Princip for meddelelsesbogen
Hunderupskolens principper. Samlet PDF dokument
Forretningsorden
Referater
SFO
Primær navigation
Fakta om skolen
Skolens elevtal
Skolens kalender 24/25
Kvalitetssamtale
Ordensregler
Værdigrundlag
Ferieplan
Kontaktforældre
Gamle eksamensbeviser
Samarbejdspartnere
Praktikbeskrivelse lærerstuderende
Brødkrumme
Vores skole
Kontaktforældre
Kontaktforældre
Se pjece
Dokumenter
Pjece - Kontaktforældre vers. aug 2024.pdf
Shape
Created with Sketch.